Niższe ceny dostaw na rynek czeski
Packeta – cyfrowa platforma dla e-commerce, która z początkiem września zaoferowała polskim e-sklepom możliwość łatwiejszej ekspansji zagranicznej, przygotowała dla nowych klientów specjalną ofertę cenową na dostawy w okresie przedświątecznym do Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.
Dzięki temu, w najgorętszym okresie sprzedażowym roku, Packeta oferuje niskie ceny przy zachowaniu atrakcyjnych terminów dostaw, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich e-sklepów i wspierając je w zagranicznej ekspansji. Promocje cenowe obowiązują do końca roku, a dostawa przesyłek do poszczególnych krajów wygląda następująco:
Czechy – cena: 8,50 zł
Węgry i Rumunia – cena: 10 zł
Słowacja – cena: 10 zł
„Zależy nam na tym, by ułatwić polskim e-sklepom ekspansję na zagranicznych rynkach, chcemy też zachęcać do takiego kroku sklepy, które jeszcze się na to nie zdecydowały. Końcówka roku to idealny moment na to, by dotrzeć do klientów poza granicami Polski. Packeta nie tylko oferuje dostarczanie paczek za granicę w konkurencyjnych cenach, ale również obniża je dla nowych klientów w tak newralgicznym momencie. Dzięki temu e-sklep dostaje w jednym module całą infrastrukturę, wsparcie, elastyczne formy dostawy oraz obniżone ceny na dodatkowe cztery nowy rynki” – mówi Justyna Andreas, Dyrektor Zarządzająca Packeta Poland.
Packeta szybko stała się marką globalną. Realizuje dostawy w 34 krajach – obecna jest w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie, między innymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Tylko w 2020 roku dostarczyła przeszło 40,5 milionów paczek i osiągnęła obroty na poziomie ponad 98 mln euro. Oprócz dostarczania przesyłek do klientów zagranicznych w konkurencyjnych cenach, Packeta świadczy też szeroki wachlarz usług doradczych dla sklepów online, które chcą rozpocząć działalność na nowych rynkach. Firma posiada już w naszym kraju dwa magazyny – w Warszawie i Cieszynie, planuje też otwarcie kolejnych obiektów – w Poznaniu i Krakowie.
Packeta posiada ponadto bogate doświadczenie w pomocy e-sklepom w rozpoczęciu działalności za granicą. Chcąc rosnąć na polskim rynku, Packeta wciąż poszukuje w branży e-commerce nowych partnerów biznesowych. Do tej pory zaufały jej już międzynarodowe marki, jednak firma proponuje swoje usługi również mniejszym e-sklepom.
Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zasikovna. W ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma świadcząc kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 8 krajach, realizuje dostawy do 34 krajów, posiada ponad 8 000 własnych punktów odbioru, 92 000 punktów partnerskich i współpracuje z ponad 30 000 sklepów internetowych. W 2020 roku obsłużyła 40,5 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.